.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسایی: توزیع سبد کالا تدبیر بود

حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت توزیع سبد کالا گفت: قبل از توزیع سبد کالا در صحن علنی تذکر دادم که این روش توزیع درست نیست و گفتم که اتفاقاً این روش گداپروری است؛ الان هم تاکید می‌کنم که بی‌سوادها هم روش توزیع دهه شصت را برای دهه ٩٠ انتخاب نمی‌کنند تا چه برسد به مدعیان باسوادی.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مشرق وی افزود: اگر حامد کرزای هم می خواست در افغانستان چنین سبدی را توزیع کند، موفق‌تر از این عمل می کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بنابر این به نظر می‌رسد که وضعیت تأسف بار توزیع سبد کالا که تا به حال2 کشته نیز به دنبال داشته است و به سوژه‌ای برای رسانه های بیگانه و مقامات آمریکایی تبدیل شده به هیچ وجه حاصل بی‌تدبیری نیست بلکه محصول تدبیر یک جریان در درون دولت است.

« همان تدبیری که برای توقف چرخه هسته‌ای و برای القای این نکته که چاره ای جز پذیرفتن این توافقنامه پر از عیب و ایراد حقوقی نداریم، مردم را از خالی بودن خزانه ترساند در حالی که خزانه خالی نبود».

رسایی گفت: وضعیت أسف باری که از زندگی اقتصادی مردم نشان داده می شود، همان تدبیری است که می‌خواهد القا کند توان نظامی آمریکا آنقدر زیاد است که می تواند با یک بمب، سیستم دفاعی ما را از کار بیندازد. همان است تدبیری که در کیفرخواست فرزندش یکی از جرایم این آقازاده، لابی با شبکه‌های جاسوسی و ارائه اطلاعات محرمانه کشور برای تأثیرگذاری بیشتر در تحریم‌ها ذکر شده است.

عضو کمیسیون اصل ٩٠ مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آیا اتفاقی است که در دهه فجر وضعیتی بوجود بیاورند که رسانه‌های بیگانه در لزوم پذیرش شروط ظالمانه غرب بگویند که وضع اقتصادی مردم ایران آنقدر بد است که برای یک سبد کالا اینطور صف می بندند!.  آیا عادی است که بعد از این اقدامات داخلی، معاون وزیرخارجه امریکا می‌گوید درشبکه ها دیدید که ایران اخیرا بطور قابل توجهی غذا به مردم فقیر در جامعه داد که نشان دهنده اینست که کاهش هدفمند و محدود تحریم ها تأثیر مستقیم بر مردم این کشور داشته است.

مدیر دفتر جریان شناسی تاریخ معاصر گفت: ما با کابینه ای مواجه‌ایم که بسیاری از افراد موجود در آن، چهره هایی با سابقه امنیتی و همسو با یک جریان سیاسی خاص با عملکردی خاص در چهار سال گذشته هستند و به همین دلیل، وضع موجود را بی‌تدبیری نمی‌دانم بلکه آن را تدبیر جریانی برای پروژه قبح زدایی از دشمنی دشمن و قانع کردن مردم در نیاز آنها به غرب می دانم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب این جریان را شناخته بود که در ١٤ خرداد امسال یعنی ١٠ روز قبل از انتخابات خطاب به کاندیداها فرمودند: "قول بدهند که به منافع بیگانگان به بهانه‌های گوناگون بیش از منافع ملت ایران اهمیت نخواهند داد یعنی با این تحلیل غلط که به دشمنان امتیاز بدهیم تا عصبانیت آنها را نسبت به خودمان کم کنیم عملا منافع آنها را بر منافع ملت ترجیح می دهن و این اشتباه است."

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: جریانی در دولت در حال اجرای این پروژه است تا مردم بگویند وضع آنقدر خراب است که چاره ای جز کوتاه آمدن نداریم ولی تردید ندارم مردم بزودی نسبت به وضعیت تسلیم و انفعالی که برخی مدیران اجرایی در برابر دشمنان نشان می دهند، واکنش نشان خواهند داد چون مردم ایران ذلت نمی پذیرند.
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ایرانی 16 بهمن 1392
تدبیر که این باشد با این همه ادعا وا ی به حال امید !. چه اصرا ر انچه دولت قبل انجام داد چه در ست یا غلط ما بایدعکس ان انجام دهیم .مسئولین مردم تمام لحظه ها را با دقت رصد می کنند .نکنه رییس دولت چهار سال پایان ..... تقدیر فردا از تدبیر امروز ماست .
فیضی 16 بهمن 1392
آقای رسایی این هجوم مردم برای اینه که وقتی شما چند سال پیش سبد کالا دادید پس از مدتی گوشت تبدیل به عدس شد و برنج تبدیل به ماکارانی و خیلی ها هم همینو نتونستن بگیرن است !! راستی سهام عدالتونو و سیب زمینی شما هم بعد از انتخابات دیگه هیچ کس نگرفت ! اینها سبب هجوم مردم شد آقای خیلی باسواد درضمن آقای کرزای کشور ویران شده رو به اینجا رسوند که یک افغانی (واحد پول ) چند صد برابر ریال است . شما و دولت بهارتان کشور آباد و ویران و فاتحه خوند به واحد پول ایران . واقعا که خیلی رو دارید باز هم حرف می زنید !
نا شناس 17 بهمن 1392
آقای رسائی بااین رفتارهای افراطی چه چیزی را می خواهی ثابت کنی چرادرحرفهایت به آنچه خودمی پسندی وبرداشت کج اندیشانه ای که داری ازمقام معظم رهبری وسخنان معظم له برای خودت ما یه می گذاری چگونه که دردولت گذشته آنهمه فشار ومشکلات رامی دیدیدولی لب نمی جنباندید شما که این همه ازوادگی درمسائل هسته دررسانه مکتوب تان بی مهاباتهمت میزنیدودرصحبتهای مجلس وغیرمجلس تان به دست اندرکاران می تازید مگرمقام معظم رهبری آنهارا
آنهاراتایید نفرموده وحداقل به عنوان یک تجربه اگرفرضا نتیجه بخش نباشدبیان نفرمودندشما که لباس مقدس روحانیت به تن داریدبیشترحرمت آنرانکهدارید آیا فکر
می کنیداین حرفهای افراطی تان چه تاثیر بدی روی افکارعمومی خصوصا جوانهاداردآیاآنهمه حمایت همه جانبه
ازدولت گذشته ولب فروبستن ازیک انتقاددرآن دسته عملکردی که مطلوب نظام
نبودبس تان نیست بگذاریدمرم قدری باآرامش زندگی کنندازطرفی این همه انتقادنابجا وهمه چیزرا به هم باختن وتاختن حساب وکتابی هم داردشما که مارابه خدا قیامت فرامی خوانیدچراخودبه آنها عمل نمی کنید خواهش چندی باخویشتن خییش خلوت کن وهمه
آنچه که شما ودوستان گفتیدونوشتیدچه میزانش مرضی رضای خدابود....
نا شناس 17 بهمن 1392
اقای رسائی 8500میلیاردتومان بابک زنجائی که به قول دادستان کل کشور تازه آن مقداری که تاالان به آن رسیدیم درچه زمانی اتفاق افتاده آن موقع شما کجا بودید وچه می کردید چرا خبری ازانتقادات بلیغ تان نبود حداقل کمی ازخدابترسیدکه...
نا شناس 17 بهمن 1392
ملاک واقعی برای گرفتن سبد کالا چیست؟ 1-من از نیروهای قرارداد مشخص با حداقل حقوق تامین اجتماعی شامل دریافت کنندگان سبد کالا نشدم.! 2- همکار دیگرم که دقیقا تمام شرایط مرا دارد شامل دریافت شد.(خدارو شکر) 3-جالب اینجاست چندین همکار دیگر که از پرسنل رسمی با حقوق بالای 1000000 تومان شامل دریافت شدند(خوشبختانه) 4-خدماتی اداره که از نیروهای شرکتی است شامل او هم نشده(متاسفانه) لطفا مسئولان با تدبیر پاسخ دهند تا همه قانع شو ند. ممنونم
نا شناس 17 بهمن 1392
بابا دیگر بسه مردم شما رو 8 سال شناختند شما هم مجلس آخرته
نا شناس 17 بهمن 1392
سبد کالا واسه ما شده سبد بلا !
به ما که رسید بیچاره این مردم که تو صف میشینن تو این سرما باید همین سبد کالا رو بفروشن پول دکتر بدن
افرین بر ما
نا شناس 17 بهمن 1392
تدبیر خنده داره ولله کدوم تدبیر تدبیری که این جوری شروع شده چه برسه تا 4 سال دیگه واویلله

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.